Jumaat, 26 April 2013

Ku Tak Mampu

"Pernah sudah kucuba tuk melupakanmu
Namun aku tak mampu kekasihku
Telah kucuba untuk jalani semua
Rasa cintaku yang tulus untukmu

Jauh sudah kujalani arti hidup ini
Yang kuharap dapat buatku berdiri
Biarkanlah kujalani semua
Tanpa dirimu di sisiku lagi

Kutahu aku sungguh mencintaimu
Tak mampu redupkan luka di hatiku
Biarkan kucuba untuk melupakanmu
Walauku tak mampu

Sudah kucuba untuk melupakanmu
Meski ku masih ingin mencintaimu
Biarkan kucuba untuk melupakanmu
Walauku tak mampu

Kutahu aku sungguh mencintaimu
Tak mampu redupkan luka di hatiku
Biarkan kucuba untuk melupakanmu
Walauku tak mampu.."

Nyanyian Judika Sihotang,
Jejaka ini belum pernah mengecewakanku.
Boleh kata semua lagunya aku sukai!

Kali ini,
Aku tertarik dengan lirik & mainan suaranya.
Lirik itu begitu kena denganku
Suaranya yang superb itu pantas sekali dengan ilhamnya ini.

Aku tersentuh,
Aku sangat tercandu.

Kini ia menjadi teman sejatiku ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan