Sabtu, 27 April 2013

Betapa Istimewanya Kau Dihatiku

Aku sayang kau.
Aku cintakan kau.

Aku selalu berada dengan kau
Tak kira waktu kau sedih atau gembira
Aku tak jemu mention nama kau di Twitter, Facebook & Instagram
Semua itu untuk menyokong kau
Tak kira apa kau buat, apa kau fikir
Aku tetap setia sokong.

Tapi ketika aku sedih
Aku juga mahukan bimbingan kau
Aku juga mahukan sokongan kau

Selalu aku terbayangkan kau datang
Kau tenangkanku
Kau hadir menceriakanku
Halusinasiku denganmu sangat membahagiakan
Walau sekadar angan.

Bila kusedih,
Kutatap gambar kau
Kutonton semula video klip dari kau
Itu membuatkan aku tersenyum
Dan cukup kuat untuk buat aku kembali tersenyum.

Begitulah hebatnya diri kau di mataku
Betapa pentingnya kau di sisiku
Biarpun kau bukan milikku ..

» Mr Perfect «

Tiada ulasan:

Catat Ulasan