Selasa, 19 Februari 2013

Happy Birthday, Mr. Perfect !!

Hari ini adalah hari yang paling istimewa! Sebab hari ni adalah hari kelahiran Mr. Perfect yang ke 33 tahun!
Alhamdulillah, dia semakin sembuh & kembali pulih dari kecederaan semasa stunt filem Gila Baby tu. Aku harap lepas ni dia akan sentiasa sihat & sentiasa dalam lindunganNya.
Tahun ini, walaupun pada keseluruhannya bukanlah aku yang pertama, namun di fanpagenya aku merupakan post yang pertama mengucapkan 'Selamat Hari Lahir' padanya! Aku sangat gembiralah kerana dapat menjadi orang pertama walaupun hanya di fanpage nya saja. Itu sudah cukup memadai bagi aku.
Aku rasa, orang yang pertama wish dia adalah rakannya, Faisal Mustaffa(2hari sebelum), kedua adalah fans (10.11am, sehari sebelum), ketiga juga fans (10.15pm, sehari sebelum) keempat merupakan isteri beliau yang wish pada jam 11.14pm (sehari sebelum) & yang kelima adalah .... AKU !!
Aku wish dia pada tepat jam 12.00am, 19 Feb!
Sanggup aku berjaga hingga ke lewat malam semalam biarpun mata ni dah mengantuk sangat dah. Tapi aku gagahi juga semata-mata untuk wish dia. Ada 6 gambar yang aku editkan sempena hari lahirnya telah aku upload di fanpage, twitter & instagram. Semuanya kulakukan serentak tepat selepas jam 12.00am. Jadi aku memang puas hati. Penantian aku berbaloi.
Lagi satu, tadi aku cuba beranikan diri minta alamat rumah daripada abangnya di facebook. Aku berniat mahu menghantar hadiah hari jadi kepadanya melalui abangnya. Walaupun abangnya selalu chatting denganku di facebook, tetapi aku masih malu untuk memintanya. Namun, aku tebalkan muka & cuba minta. Tak kusangka, abangnya memberikan keizinan & memberikan alamat rumah dirinya sendiri kepadaku untuk kuposkan hadiah itu nanti! Alhamdulillah, ya rabb. Kau telah permudahkan segalanya buatku. Segala puji hanyalah bagimu, Tuhanku yang Maha Memahami.
Mulai esok, aku mahu mula survey barang yang mahu kuhadiahkan itu. Bajet aku dalam lingkungan Rm150. Aku rasa cukup kot membelikan yang terbaik untuknya. InsyaAllah, aku mahu cari yang terbaik agar dia menyukainya & menghargainya nanti .. Subhanallah! Walhamdulillah!
Oklah, ini saja untuk kali ni, jumpa lagi nanti ok ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan