Isnin, 31 Disember 2012

2013

2012 merupakan satu tahun yang penuh dengan segala suka & duka, tangis & tawa, dan cita & cinta. Segalanya bersatu membentuk satu tahun yang mengumpulkan pelbagai kisah pahit, manis, jerih, perih & getir kehidupan.
Tak kunafikan, aku bersyukur kerana aku masih bernafas pada saat ini, hari ini, & tanggal ini, 1/1/13. Alhamdulillah, udara 2013 telah kuhela selembut sutera. Jni juga bermakna, aku perlu meneruskan perjuanganku dalam kehidupan, keluarga, karier & cita untuk merealisasikan impianku. InsyaAllah akan kulakukan yang terbaik..
Di samping itu, aku juga akan tetap mendoakan insan tersayang agar mereka terus dilimpahi rahmat & rezeki dari Tuhanku yang Maha Pemurah.. Termasuklah ibuku, adik-beradik, sahabat, rakan seperjuangan, & tidak lupa, insan yang memberi seribu kekuatan, Nurkusyairy Zakuan bin Osman, Razizan Abd Razak, Muhd Yazid Lim, Hazama Ahmad Azmi & Norazlan Roslee atas pengajaran hidup & hiburan yang diberikannya.. Alhamdulillah & InsyaAllah, akan kuterus menyokong perjuangan kalian dam industri seni negara.. Amin..
2013, be good, be safe, & be kind to me, please.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan