Isnin, 24 Disember 2012

Kenangan di Konsert Jelajah AJL 27

Kenangan menyaksikan konsert Jelajah AJL 27 di Melaka Mall semalam memang kenangan yang tidak dapat dilupakan. Ini kerana aku dapat bersua muka dengan Azlan & Hazama! Dua jejaka yang mempunyai kekuatan vokal yang sangat mantap!
  Walaupun di sana tiada Beto Kusyairy, pelakon kegilaan aku itu, namun aku tetap gembira dapat melihat persembahan yang memukau dari finalis AJL yang ke 27 kali ini. Syukur ke hadratNya, dapat juga aku menyaksikan mereka dengan mata kepala aku sendiri. Memang, ia suatu perasaan yang tidak dapat diungkapkan melalui kata-kata mahupun gambaran minda.
   Tidak mahu melepaskan peluang, aku sanggup merelakan Azlan & Hazama untuk menandatangan di atas casing telefon bimbit kesayangan aku ini. Makin sayanglah aku pada gajet ku ini. Segala video dan gambar-gambar pada sekitar Jelajah AJL 27 ini pasti kusimpan dan kujaga rapi.
   Akulah peminat tegar Norazlan Roslee, Hazama Ahmad Azmi dan tidak lupa juga pada pelakon kegilaanku, Beto Kusyairy & pelawak kebanggaanku, JoZan.. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan