Selasa, 11 Disember 2012

Aku Diehard Fan BETO KUSYAIRY!

Aku rasa pada yang mengenali aku, mesti diaorang tahu yang aku ni gilakan sangat dengan aktor berkarakter, Beto Kusyairy ni. Hehe, bukan nak over ke apa, tapi aku memang tak dapat nak bendung rasa minat yang mendalam gila ni pada dia. Haha! Dengar macam lawak, tapi memang hakikatnya aku obseskan si pemilik nama Nurkusyairy Zakuan Osman ni!

Adalah jugak kawan-kawan yang tahu pasal benda ni cakap dwngan aku, yang aku ni terlalu obses. Semua benda yang berkaitan dengannya, mesti aku nak tahu & nak ambil peduli. Penyokong tetaplah katakan. Siap ada 'Diehard Fan' lagi kat akhir setiap post di wall beliau.

Tapi aku pun tak tahu macam mana aku boleh minat gila pada jejaka 32 tahun (2012) ni. Sampaikan akaun twitter & facebook wifey & abang dia pun aku still keep-in-touch. Memang kipas susah matilah kan. Dahlah tu, setiap kali ada karya beliau di mana-mana saluran media elektronik, mesti aku akan tonton. Pernah sekali aku terlepas, air mata mengalir, doh! Hehe.. Sedih tak dapat tengok punya pasal..

K, laa, ni ada satu kolaj gambar-gambar 'hot' beliau aku sertakan. Yang paling cunlah ni. Hehe, nak copy boleh, tapi follow k.. Haha! Gurau jer..

Kalau korang nak kenal lebih dalam lagi Beto, bolehlah follow akaun twitter & Instagram beliau, @Beto_Kusyairy dan akaun fanpage, Beto Kusyairy atau akaun isteri beliau, Tisha Shahar.

*DiehardFan* BETO KUSYAIRY

Tiada ulasan:

Catat Ulasan